SELAMAT DATANG KE PORTAL RASMI KPN

fb twitter youtube rss rss
FAQ BM | CONTACT BM| FEEDBACK BM| SITEMAP BM
|
A- A A+
|
warna biru warna kuning warna biru
|
Home Corporate BACKGROUND OF THE MINISTRY Client’s Charter

Kementerian Perpaduan Negara berjanji untuk memberikan perkhidmatan yang cemerlang, berkualiti dan komited di dalam melaksanakan tanggungjawab seperti berikut:

Bil Jenis Perkhidmatan Piawai Kualiti Perkhidmatan

1

Pengurusan Aduan/ Pertanyaan/ Cadangan

Kami akan mengakui penerimaan aduan/ pertanyaan/ cadangan anda dalam tempoh SATU (1) hari bekerja;

Kami akan memberi maklum balas terhadap aduan/ pertanyaan/ cadangan anda dalam tempoh selewat-lewatnya TIGA (3) hari bekerja.

2

Pengurusan Maklum Balas dan Input berkaitan KPN

Kami akan menyediakan maklum balas berkaitan KPN dalam masa TUJUH (7) hari setelah menerima permohonan daripada Kementerian/ Jabatan/ Agensi Kerajaan dan orang awam.

3

Penyediaan Ulasan Memorandum Jemaah Menteri (MJM)

Menyediakan ulasan bagi Memorandum Jemaah Menteri dari mana-mana Kementerian dalam masa TUJUH (7) hari dari tarikh penerimaan input Bahagian dan Jabatan.

4

Pengurusan Kewangan dan Perolehan

Pemprosesan dan pembayaran bayaran bil diselesaikan dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh permohonan lengkap diterima.

5

Pengurusan Sumber Manusia

Memastikan surat arahan penempatan kepada pegawai yang baharu lapor diri disediakan dalam tempoh LIMA (5) hari bekerja.

LATEST UPDATE :
CONTACT US
MINISTRY OF NATIONAL UNITY
Aras 5 - 10, Blok F9, Parcel F,
Lebuh Perdana Timur,
Presint 1, 62000 Putrajaya, MALAYSIA

+603-8091 8000
pro[at]perpaduan[dot]gov[dot]my

TAG CLOUD

Your browser doesn't support canvas.

qr

fbtwitteryoutubeigrss

Voting
Adakah infomasi di dalam Portal KPN memenuhi ekspektasi dan keperluan pelanggan?